wtorek, 16 czerwca 2015

Za rok zmiana kodu na 3 z przodu:)

Witajcie Moi Mili:)

Jak wynika z tytułu mojego posta dziś są moje urodzinki. 
Ostatnie z 2 z przodu...

Cieszyć się czy smucić???

Sama nie wiem...

Tak czy inaczej mam ogrom doświadczenia życiowego mimo wieku jaki mam.
Trochę już w tym swoim życiu przeszłam.
I dobrego i złego.

Siwych włosów mimo wieku mam i tak więcej niż lat...
Taka widać moja natura...

Choroba męża, śmierć taty to były najgorsze okresy mojego życia...
A najpiękniejszy to narodziny moje syneczka...

Kacperek jest całym moim życiem!!!

Kocham Go najmocniej na świecie:):*

Jest moim CUDEM:)

To wspaniale, że mogłam doświadczyć czym jest posiadanie dziecka.
Jego uśmiech, buziaki, całusy, gilanie się...
Słowo MAMO przez niego wypowiedziane...
Magiczne uczucie...

Jego paluszki wy odbijane na szybie czy lustrze, które dopiero co wytarłam, 
jego zabawki wyrozrzucane po całym mieszkaniu,
przewracanie się i potykanie na nich...
okruszki z ciastka, które właśnie udało mu się zjeść...

To "małe" nic w chwili gdy podleci i powie: Kocham Cię mamuś"*
Dla takich chwil warto żyć!!
To miłość prawdziwa, najpiękniejsza:)

Kilka dni temu dużo myślalam o tym swoim życiu...
Trochę byłam przygnębiona...
bo co w życiu osiągłam???

Dopiero cudowna osóbka mi napisała, 
że osiągnęłam dużo:
mam rodzinkę,
 cudownego synka,

ale przede wszystkim mam coś swojego...

Swoją pasję!!!

i co ważniejsze od ostatnich urodzin rozwinęłam się...

Moje wiklinki są o wiele piękniejsze niż te z tamtego okresu,
pojawiło się szycie, które mnie na maksa wciągnęło...

Jestem z tego powodu szczęśliwa...

Kochani takie moje małe przemyślenia, ale chciałam się z nimi podzielić...

Mam nadzieję, że dzisiaj będzie milutki dzień...



Mój synek wstając powiedział: "dzisiaj jest dzień mamusi"
 ( tatuś go podszkolił wczoraj wieczorkiem)

Zmykam Kochani:)
Do następnego razu:)
Wiklinkowego:)

Pozdrowionka  i moc buziaków posyłam:*:*:*

Gosieńka

<3<3<3




18 komentarzy:

  1. Gosiu najserdeczniejsze życzenia Ci posyłam i z pewnością będzie to piękny dzień dla Ciebie! A na pocieszenie dodam, że ja w tym roku będę też obchodziła ostatnie urodzinki z 2 z przodu :) Mamy coś więcej wspólnego niż tylko pasję :) Buziaki, pięknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana za piękne życzenia:) Pewnie mamy ze sobą więcej wspólnego niż myślimy:) Dziękuje z całego serducha:) Buziaki:*

      Usuń
  2. Gosieńko ! Życzę Ci samych cudownych dni,takich od których skrzydła rosną : ). I życzę Ci abyś nigdy,przenigdy nie myślała,że niewiele osiągnęłaś,bo osiągnęłaś to co w życiu najcenniejsze : ). Znam kilka osób,które postawiły wiele lat temu na "karierę",dziś są same i choć mówią,że im z tym dobrze to widzę,że jest inaczej...U mnie kod za dwa lata będzie zaczynał się od 4 ; ). Gosiu,kochaj,bądź kochaną i twórz jak najwięcej : ). Buziaczki urodzinowe Ci posyłam : )*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana za przepiękne życzenia:) Wzruszyłam się...
      To prawda, że osoby które podążają za karierą tracą coś o wiele ważniejszego i cenniejszego...
      Ja mimo ,że nie mam się czym zbytnio pochwalić jeśli chodzi o karierę zawodową to jestem mega szczęśliwą mamą, która ani chwili nie straciła z życia swojego synka:) Dziękuje Moniko raz jeszcze:) Buziaki ślę i uściski:*

      Usuń
  3. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, SPEŁNIENIA MARZEŃ I SAMYCH RADOSNYCH CHWIL

    OdpowiedzUsuń
  4. Najwspanialsze życzenia w dniu urodzin! Masz rację, dziecko to największy cud w życiu. I choć czasem ma się ochotę uciec na koniec świata, żeby mieć chwilkę spokoju to nawet największe rozrabianie wynagrodzi przytulas i słodki buziak :) Ja również postawiłam na rodzinę zamiast pracy i wcale nie żałuję. Są tacy, którzy twierdzą, że powinnam dać mojego 2-letniego szkraba do żłobka i znaleźć pracę. Ale gdy widzę, jak szybko uczy się nowych rzeczy, jak już cudnie mówi zdaniami i jak rozwijają się jego upodobania to wiem, że za nic w świecie nie chciałabym stracić ani chwilki z tego wszystkiego. A pasja jest takim naszym małym światem, odskocznią od codzienności. Ja bez tego nie potrafię żyć, choć tak trudno znaleźć na to choćby chwilkę. Pozdrawiam Cię cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana:)To prawda, zgadzam się z Twoją wypowiedzią w 100 %:) Też mam czasem ochotę zaszyć się w jakiejś głuszy, z daleka od ciągłych pytań co? gdzie? po co? dlaczego? itd. Zwłaszcza, że mój synek to gaduła i buzia mu się nie zamyka:) ale po chwili ocknienia dochodzi do mnie, że kocham go nad życie i nie wyobrażam sobie dzisiejszego życia bez niego:) Też miałam styczność z takimi osobami i to nie tylko ja, bo znam dziewczyny, które też usłyszały że siedzą we domu z dzieckiem... Żadne pieniądze nie wynagrodziłyby mi nieobecności w rozwoju Kacperka. Gdyby przeszedł mi koło nosa jego pierwszy krok, pierwsze słowo itd. Z każdego poczynania, z każdej nowej umiejętności cieszę się bardziej niż ktos inny z wynagrodzenia. bo dla nas mam będących w domku to jest najpiękniejsze wynagrodzenie, BEZCENNE:)
      Pozdrawiam Kochana i ślę uściski i buziaki dla Ciebie i Twojej rodzinki:)

      Usuń
  5. Gosiu, życzę Ci wiele szczęścia i przede wszystkim zdrowia dla Ciebie, Twojej rodzinki. Rozwijaj dalej swoje pasje i ciesz się rodzinką, każdego dnia.
    Całusy ślę serdeczne:*
    Ps. Ja po przekroczeniu trzydziestki obchodzę tylko imieniny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana za piękne życzenia:) Jestem szczerze wzruszona:) Będę z pewnością rozwijać obecne pasje, ale i mam ochotę zacząć przygodę z nowymi:)
      P.S. Też chyba zacznę tak robić po trzydziestce:) Tylko imieninki obchodzić:) Pozdrowionka i buziaki ślę:*

      Usuń
  6. Gosiu wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego :) Dużo zdrowia i szczęścia dla Ciebie i Twojej wspaniałej rodzinki :) 100 lat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serducha za Twoje życzenia:) Jestem przeszczęśliwa, że mam Was Kochane:) Bardzo Dziękuje za Waszą obecność:)
      Pozdrowionka i buziaki ślę Alu:)

      Usuń
  7. Gosiu wszystkiego co najlepsze;)
    Moim zdaniem powinnaś się cieszyć,bo ta 3 z przodu naprawdę jest fajna;
    Oczywiście że osiągnęłaś dużo,masz przy sobie ludzi,którzy Cię kochają,a to najważniejsze,uwierz mi
    Mój mąż zawsze mówił,że każdy człowiek powinien mieć swoją pasję,bo jego życie nie jest wtedy pełne.Ja się też cieszę,że mam coś co nie pozwala zwariować i wiem,że dzięki temu nigdy nie będę się nudzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuje Kochana za życzenia:) Ta 3 za rok dopiero:):)
      To prawda co napisałaś, nic poza rodziną nie jest ważniejsze ani cenniejsze... Kochać i być kochanym jest cudowne:) Twój mąż miał ogromną rację:) Życie bez pasji byłoby nudne:)
      Buziaki ślę Kochana:) i pozdrowienia dla mądrego męża:)

      Usuń
  8. Kochana wszystkiego najlepszego!!! :) Fajnie, że jesteś zadowolona z tego co masz :) Ach, rodzinka - to jest to, do czego dążę. Tak pięknie opisałaś, czym jest posiadanie dziecka (zwłaszcza to "gilanie się" :D), że będę musiała pospieszyć Męża, czas zabrać się do roboty :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana za życzonka:) Życzę Ci spełnienia tego do czego dążysz:) Bycie matką, rodzicem to ogromna odpowiedzialność, tak jak napisałam wyżej są chwile, ze się chce uciec gdzieś daleko by mieć chwilkę tylko dla siebie z dala od wszystkiego i czasem i od wszystkich... Ale dziś nie wyobrażam sobie życia bez Kacperka i nawet jak jest u dziadków parę godzin to tęsknie jak szalona:))))
      To bierzcie się do roboty:) i czekam za 9 miesięcy na dzidziusia;P
      pozdrowionka Kochana:)

      Usuń
  9. Spełnienia Marzeń dla Ciebie, radości z każdego dnia i wielu pięknych chwil z Rodziną, bo ona jest Najpiękniejszym Prezentem jaki otrzymujemy od losu...POzdrawiam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione ale samego dobrego dla ciebie!
    Niech cię juz nic nie trapi a smutek szybko minie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)